Post by resnaviconbarb on Feb 16, 2022 11:43:35 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bloons TD Battles ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bloons TD Battles IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode øge krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Bloons TD Battles 2022 version ▞▞▞
Det er ca 4 ud af fem der snyder... De har uendelig mange penge til towers men tilsyndeladende ikke til at sende balloner, dette er oplevet i offensive møde...
Spillet er godt, men der er ikke mange opdateringer, og fællesskabet er giftigt, det tager omkring et år (begynder som en noob) at låse alt op, og det er bestemt en løn for at vinde spil.
Det er et sjovt spil men kan ikke lige når man spiller en nokia !!!
Bare ud fra kommentarerne giver jeg dig 3 stjerner, fordi den sandbox-tilstand burde være gratis for alle, ikke kun for medlemmer, og du mistede en stjerne, fordi det tager alt for lang tid at downloade, som om det tog mig en halv time at komme til 25% download, så jeg tror du bør forbedre disse ting hurtigt. Jeg er kun 12, og jeg burde ikke behøve at gøre dette på et børnespil!
Der er fejl, der kan påvirke mig og andre spillere, og som også kan påvirke spillet 1.: Hvis der er lag, er der en chance for, at din fjende ikke mister livet, efter at bloons passerede (eller de bruger hacks). 2.: Når min fjende bruger dartling gun, er der en meget stor chance for, at bloonerne på hans side forsvinder. Du vil se, at efter forsvinden er det enten de mister livet eller ingen effekt. 3.: Annoncer vises nogle gange lige på "pick tower-skærmen", der vil få dig til at afbryde forbindelsen og miste dine penge.
Bloons TD Battles 頭脳系 axd
Det er okay, men det er bare lidt kedeligt i længden.
Det er så uretfærdigt! Jeg var lige ved at vinde en kamp. Jeg havde 3 solguder i ligesom runde 30 og 3 BIA'er også. Min modstander havde kun en bloon liq og nogle skrald. Så snart han næsten tabte, BAM! forbindelse afbrudt. Hvordan mister min forbindelse, når mit internet var helt fint, og alt gik fint. Jeg tjekkede at åbne selv spil af høj kvalitet, og de fungerede perfekt med mit internet, og pinkoden var kun 60. Mit internet kan håndtere mange spil af høj kvalitet og ikke en monke. Ja rigtigt
Jeg elsker spillet, men jeg hader, hvordan den person, du spiller, sender alle de balloner, jeg ved, jeg også kan, men hvorfor kan ingen bare kæmpe, jeg tror, at det er snyd at sende ballonerne
Fedt fedt gameplay, det er ikke hack når de ikke mister liv heldigvis men desværre den dårlige forbindelse mange spillere sidder med, det kan virkelig ødelægge oplevelsen
Fordi den siger at den har brug for internet men jeg har internet
Det er virkelig dårligt til en HTC deserier s. Man kan ikke se noget bare en hvid skærm fiks det
Spillet er fantastisk, bortset fra at det afgøres, hvem der vinder, før spillet overhovedet starter. Mange spil har jeg tabt ved at bruge den samme teknik, som har vundet mig mange spil. Jeg har lige tabt et spil, hvor han på en eller anden måde ødelagde 20+ af de stærkeste moabs med 1 abe-gudtårn på lavt niveau og et par andre aber. Jeg er blevet dræbt med flere tårne og færre moabs kastet efter mig. Virkelig nedslående, at nogle spil du finder ud af, at du aldrig havde en chance.
Siden sidste opdatering er spillet slettet, når man går ind i OS efter en genstart. Så hver gang jeg slukker min telefon, skal jeg geninstallere, når jeg tænder den igen. Ganske enoying. Jeg nyder dog at spille spillet.
GOD APP
ALLE DOWNLOAD IKKE!!! Altid forbindelsesproblem. Min telefon 4G+ har bestemt ikke noget internetproblem. Download dette spil efter 2 år, men det samme problem eksisterer stadig. Plus matching er stinkende. Jeg vil hellere give dig -5 stjerner, hvis jeg kan. Gå ad helvede til.
Unfair spil, jeg møder altid pro-folk, der opgraderede deres tårn til max, når jeg stadig er i lav rang, hvordan skal jeg nå et højere niveau, hvis jeg altid møder de max-niveau gutter og taber hver eneste runde? Det er ikke på grund af start, det er fordi, fjender kunne opgradere til moderf*cking tårn i kampen, og mit tårn er stadig dårligt, fordi spillet er uretfærdigt, download ikke dette spil, det vil bare spilde tid, for du ville aldrig være det på højere niveau vil jeg snart afinstallere skuffet
Har ikke prøvet spillet
Det er sjovt til
Jeg elskede at spille dette spil for mange år siden, så jeg ville gerne spille det igen, og jeg ville elske at sige, at jeg nyder det, men fællesskabet er dårligt. De vinder, driller og forlader så ofte, at jeg føler, at det kan gøre folk enten deprimerede eller vrede, og det er det, der får dette spil til at gå fra 5 stjerner til 3. Du er tvunget til også at vinde nemme, men det får hele spillet til at tabe. sjovt ved det.
Så jeg har haft problemer med at spille spillet og så lige, at det skulle opdateres. Hvis dette er grunden vil jeg blive irriteret. Det blev ved med at sige dårligt internet med 4g lte, og jeg mistede så mange mønter, fordi det fik mig til at blive besejret.
Dette spil er fantastisk, men har mangler. Du vil højst sandsynligt blive matchet med en bot, når du spiller online mange gange, du spiller. En stor fejl er pludselig midt i en kamp, den siger, at jeg mistede forbindelsen.... Jeg har 4 barer med Wi-Fi, og den kan ikke registrere, at jeg er tilsluttet. Jeg kan ikke gå sent på grund af det. Ret venligst denne Ninja-kiwi
folk hacker det er derfor det kun en 1 stjerne og dræber dem
Bloons TD Battles Strategie kxh
Jeg elsker tårnforsvarsspil, men det er slet ikke noget, jeg nød. Der er ingen beskrivelser på tårnene eller hvad de gør, det skal du finde ud af i kamp under dit spil. Da tårnene ikke er konventionelle, er det heller ikke indlysende, hvad de gør. Der er også kræfter, du bruger, såvel som balloner til at sende, så jeg føler, at der bare er alt for meget i gang. Der er heller ingen beskrivelser på ballonerne undtagen den sorte under dit tvungne testløb. Dårligt til små telefonskærme også.
Lort, kan ikke Downloade
Bloons TD Battles ስልት mpwe
Spillet er nu ubalanceret fra den seneste opdatering! I er nødt til at komme i gang med det her så hurtigt som muligt. Måske har I ikke gennemtænkt det for godt, men Team Tower Stun-evnen, du tilføjede for nylig, gør Quick Shot-evnen fuldstændig uforsvarlig. Alle dine tårne bliver bedøvet i 3 sekunder!?!? DET TAR KUN 3 SEKUNDER PÅ NOGLE AF DISSE KORT FOR "HURTIGT SKUD" AT LEVERE HUNDREDE AF BALLONTREFTE-PUNKT VED DIN DØR!!! Erfarne spillere har opdaget dette de sidste par dage og drager fordel.
Mens det i starten var ret sjovt, for alle, der ikke ser YouTube-videoer om de bedste strategier, eller ved hvilke tårne der er bedst, og hvad der er mest meta, bliver spillet meget hurtigt en faktor for at få dit kranium til at slå ind selv ved den nederste rangerede spil af folk, der har alle opgraderinger, som de kan få mulige, på den næstlaveste arena spillede jeg 3 kampe i træk mod folk med over 10.000 medaljoner, imens havde jeg mindre end 50 f.Kr., jeg fortsatte med at spille mod højt rangerede spillere
Det var sjovt, men nu kan jeg i bund og grund ikke vinde, for når jeg er i en runde efter et stykke tid, får jeg disse luftskibe, og min fjende gør det ikke og får de nemme ting, det er dumt uretfærdigt. tage den ned som en løsslupning, mens min fjende aldrig får dem
Jeg ville give dette spil 0 stjerner, hvis jeg kunne. Magt-tingene er for overmandede. Knock out er WAAAAAY for overmandet, den hvor bloons begynder at gå 4x hurtigere, og den forbedrede Bloon Boost. Jeg kan ikke slå nogen i Lead Dungeon, fordi de altid bruger Knock out, The speed one og Improved Bloon Boost. Det ødelagde spillet fuldstændig
Jeg kan lide spillet
Jeg sendte udviklerne en besked om, at jeg blev markeret, og jeg aner ikke, hvorfor jeg blev det. næsten 4 dage senere og stadig ikke noget, dette firma er værre end noget andet, gider ikke engang kontakte dem om et problem spild af tid, selv at sende dem en rapport
Sort skærm når jeg spiller. Hjælp plz. Når jeg spiller et spil, bliver min skærm nogle gange sort. Efter cirka 5 sekunder vender skærmen tilbage til normal, og det sker flere gange i et spil. Dette har fået mig til at tabe en masse spil allerede. Plz fix dette. Det sker kun med dette spil.
Det er et ret sjovt spil, men mit problem med det er, at du sender en moab ved kun runde 18, derefter en bfb, som er mere end 3 gange så stærk kun 2 runder efter det, og det samme med zomg, så mange mennesker bare vent til runde 18 eller 20 med at sende en moab eller bfb, og det er virkelig irriterende.
Det er godt men ikke for godt
Jeg plejede at spille dette spil hele tiden, og jeg gendownloadede det efter at have husket, hvor meget jeg elskede det. Men ikke længe efter indså jeg, hvorfor jeg slettede det i første omgang, og det er på grund af alle hackerne. Det er så ærgerligt, at et så godt spil som dette stadig er i stand til at blive udnyttet af spillere. Eksempler heriblandt en vanvittig mængde medaljer i quadrillionerne, og en vanvittig indtægt fra starten med fuldt opgraderede tårne i første runde. Jeg kan ikke lade være med at undre mig over, hvorfor dette ikke er rettet
Will it Crush? Simulatsioonmängud lwv
Sjovt vis man har alle mændene
Har spillet i et stykke tid. Det er sjovt, men jeg har alle tårnene, og de er alle opgraderet... kunne bruge lidt motivation til at fortsætte med at spille. Kan du tilføje flere tårne? Det ville få det til at føles progressivt igen.
Jeg kunne fikse den fejl med man disconnecter og man kan hellere ikke spille dem som har iphone totalt nederen. Håner i ordener det
Jeg tror, det er absolut bs, at man sandsynligvis kan bruge tæt på $75 på dette spil, geninstallere på en ny telefon, ikke være i stand til at finde et køb fra 4 år siden, og må miste de nævnte køb. hvorfor i alverden har du ikke dine egne registreringer af mine køb, hvorfor er det mit ansvar at finde en kvittering for din digitale markedsplads, og så bede mig oprette en ny konto at overføre indkøbene til, da jeg ikke kan bekræfte 2 ud af en meget stor liste over indkøb.